33 488 62 92
sklep@getcomp.pl
43-400
Cieszyn
ul.Zamkowa 24
FAQ
Co oznacza fiskalizacja?
Czy w przypadku usterki kasy fiskalnej można dalej prowadzić sprzedaż?
Ile raportów dobowych można wykonać jednego dnia?
Co zrobić jeśli zapomnę wydrukować raport dobowy poprzedniego dnia?
Przez jaki minimalny okres czasu należy przechowywać kopie paragonów?
Pojawia się komunikat, że data/godzina na kasie fiskalnej jest niepoprawna. Co zrobić?
Czy można otrzymać zwrot za zakup kasy fiskalnej lub drukarki fiskalnej?
Co zrobić aby otrzymać zwrot?
Czy można otrzymać zwrot za zakup kasy w drodze leasingu, dzierżawy, użyczenia lub odkupienia?
Ile wynosi ulga?
Czy możliwy jest zwrot za każdy zakup kasy fiskalnej lub drukarki fiskalnej?
Czy i kiedy może zaistnieć konieczność zwrotu otrzymanej ulgi?
Czy prowadzenie sprzedaży sezonowej (średnio 3-4 miesiące w roku) uniemożliwia otrzymanie ulgi?
Co jaki okres czasu należy dokonać ustawowego obowiązkowego przeglądu technicznego?
Jaki jest okres gwarancji na pamięć fiskalną?
Czy możliwe jest zapełnienie pamięci fiskalnej?
Co zrobić w sytuacji, gdy książka serwisowa została skradziona/zagubiona?
Czy można prowadzić sprzedaż na odzyskanej po kradzieży kasie fiskalnej?
Czy rezerwowa kasa fiskalna lub drukarka fiskalna jest wymagana?
Co zrobić w przypadku awarii jednego z wielu posiadanych urządzeń?
Czy można użytkowaną kasę zmienić w kasę rezerwową?
Ile kas fiskalnych rezerwowych należy posiadać?
Czy można odkupić urządzenie fiskalne i prowadzić na nim sprzedaż?
Czy w przypadku posiadania kilku kas fiskalnych, zgłoszonych w różnych lokalizacjach, nagłówek wszystkich urządzeń powinien był taki sam?
Czy po zmianie numeru NIP (przy zmianie formy prawnej spółki) nadal mogę pracować na dotychczas używanym urządzeniu fiskalnym?
Co może skontrolować Urząd Skarbowy w kontroli urządzenia fiskalnego?
Jak postępować z urządzeniem fiskalnym po likwidacji działalności gospodarczej?
Co zrobić z urządzeniem fiskalnym po likwidacji działalności oraz po przeprowadzonym odczycie z modułu pamięci fiskalnej?
Czy zmiana adresu siedziby firmy wymaga zmian w urządzeniu fiskalnym?
O czym należy pamiętać przy zmianie adresu instalacji kasy fiskalnej (adresu, pod którym jest zgłoszona sprzedaż)?
O czym należy pamiętać prowadząc sprzedaż poprzez urządzenia fiskalne?
W jakich warunkach należy przechowywać kopie paragonów?
Jaki jest wymagany minimalny okres przechowywania kopii paragonów?
Czy i gdzie muszę umieścić na kasie fiskalnej numer ewidencyjny nadany przez Urząd Skarbowy?
Kto może przeprowadzić przegląd kasy fiskalnej?
Czy możliwe jest przeniesienie usługi serwisowej do innego usługodawcy?
Czy przeniesienie serwisu kasy fiskalnej do nowego punktu jest płatne?
Czy przeniesienie serwisu do innego punktu należy zgłosić do Urzędu Skarbowego?
Jaki jest według przepisów maksymalny czas reakcji serwisu?
Kto może wymienić moduł fiskalny (w przypadku awarii)?
Co zrobić gdy drukarka nie pozwala na wykonanie raportu miesięcznego?
Klient zrezygnował z zakupu. Jak uwzględnić to na urządzeniu fiskalnym?
Czy można na prośbę Klienta wystawić fakturę na towar, na który wcześniej otrzymał on paragon?
Czy sprzedaż napojów alkoholowych mogę prowadzić na tej samej kasie co pozostałą sprzedaż?
Czy drukarka fiskalna może pracować jako drukarka sieciowa?
Kasa Fiskalna Posnet Mobile Online - WIFI
Posnet Ergo ONLINE
Posnet Bingo Max Online
Posnet Fawag Lite Online
Thermal XL2 ONLINE (2”, 3”) - wersja LAN
ACLAS Kos_ON - LAN
Posnet Ergo ONLINE - GSM
Kasa Fiskalna Posnet Mobile Online - GSM
Regulamin
Polityka Prywatności
FAQ
Kontakt
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2023
Projekt i wykonanie strony
pozycjoner.net